Pengikut

Jumaat, 10 Januari 2014

Menu & Resepi makanan Atkins

 Alhamdullilah.. akhirnya dah hari ke 9 dah melayari bahtera dunia Atkins ni... dan ini adalah sejarah dalam hidup saya... sebabbb??? hahahaha... sebb saya mampu bertahan hingga hari ke 9 dah... (FASA 1) seblom2 ni jgn harap laaa... memang KELAUTTTTTTTTT hancusssss nangesss uolss hihi

Alhamdullilah setiap hari ada penurunan.... waaaaa benci tauu penimbang ni... bako karang... hahahaha.. #acahjertu#

saya share resepi yang simple2 ni dulu ek.. alaa bodo2 jek... yang xklusif2 tu nanti2 laa saya belum try lagi.. Insyaallahh NEXT!! sure ada yang nangesss tgk gamba kat FB & Insta nanti hihi


 Telur 4 biji
cili api 4 biji
isi ayam goreng/grill ( tak kisah laaa janji isi ayam ni dah masak)

pukul telur+cili api then masuk dalm kuali (magic pan)
pastu campak ayam...kacau2 sampai masak

makan dengan mayo kewpie! - low carb!

 Telur 3-4 biji
cili api 4 biji
pukul then masuk dalm kuali buat scramble egg

goreng ikan bilis dan tabur atas telur tadi

siappp!!


ikan keli grill
perap ikan dgn kunyit+garam sket+italian herbs sket
pastuuu campak dalm magic pannn..
siappp!!
makan dgn sos nandoss  hot peri-peri - low carb

salad tu wajib bagi saya setiap hari....
i like!

bila diet ni tiba-tiba kita jadi kreatif tauu...hehe

ok done!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....