Pengikut

Khamis, 24 Februari 2011

dari 38 ke 32...NEXT 30..

sudah tukarrrrrrrrrrrrrrr..... yeayyyy3!!.... 

seluar saya sudah tukar saiz lorr..... bukan saizz yang ituuuuuuuuuuu..... hahahaha hotakkkk biruuuuu btol la....
last week tujuan sebenar nak g KL sebab nak cari seluarrrr hokayyy.... sebab semua suar2 saya dh longgar2... tak melekat kt finggang dah... 

saya suka beli suar kat TOP GIRL semua house KL.... harga berpatutan... dari beli kt tempat lainnn.... harga takbleh blah....mahalll....


mula2 try saiz 34 dulu..... alamakk longgar.... ok tukar 32... ngam2.... pastu sampai umah sekali pakai... ermmmm cam longgar plak..... huhu... takpe next month saya tukar saiz 30 okayyyyyyyyy.....

opssss jgn tanya berapa dh berat saya sekarang.... huhuhu takotzzzzz.....

5 ulasan:

Lily Jaafar berkata...

wahhhhhhhhhhhhh...Good good. Teroskan!
u Go Gurl!

Faizaharis2 berkata...

macehhhh busuuuu!!!

eynda berkata...

Tahniaahhhh...suka baca citer orang yg dah berjaya macam ni...tambahkan semangat dlm diri sendiri :-)

Unknown berkata...

wahhh.. sonok dgr...tahniah... cayok2...

june berkata...

wah.. congrats.. keep it up \(^o^)/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....