Pengikut

Isnin, 25 Mac 2013

Weekend biasa-biasa

haiiii.... macam mana dengan hujung mminggu anda??

weekend saya biasa2 saja.... sabtu melepekks kat rumah... seharian mengemas...membasuh... menyidai.... melipat bajuuu... huuuuu ada tak mesin yg boleh buat keje2 cam tu? bgtau sayaaa ahakk ahakks

Ahad
nak pergi joggingg?? harammmm je laaa kalau 2-2 malas nak bgn awal2... melepekss jugak golek2 atas katil seadanya... hubby ajak keluar cari nasi lemak... saya ckp saya malas mandi... boley? malas nak keluarr... tapi saya tetiba rajin nak masak nasi lemak... bukan susah sangat punn 30min boleh siap!

tadaaaa nasi lemak simple2 je...


 ni utk org dayet... he he!

saya rasa cam naik bosan ngadap tv seharian kat rumah... dari pagi layan movie kat astro non stop... sampai saya iron baju jadi berlubanggg huwaaaaaaaa... terus stopp!

lalu ajak hubby keluar jalan2 sebab dia dh janjii nak bawa g jalan2.. cuma taktau nak gi mana jer....  boleh dia bg idea nak pergi fraser hill? cameron?? hoiiii2!! agak2 laa jam dah kul 2pm kot... hahaha lagi pun musim cuti sekolah dah start... malas nak redah jem sana sini... baik merayap kat KL ni je kann...

abih movie golek2 melepeks lagiiii..... tak tahu kemana tujuann... dah jam 5 pm baru kami keluar g KL... yeayyyy KAY ELLLL!! 
 semalam cuaca suram  je hujan pun tidak...
jalan lengangggg....

pusing2 jalan TAR/SOGO singgah restoren mamak ni lalu mengisi perut yang tak berapa nak lapar... 

 rojak... mengidam gituuuuu (tipoooo)
manis sangatt... dan kureng.. lalu frusttt
peberet hubby ayam madu dan daging masak merah
sedapp tapi mahal
RM8+RM5

dalam 6.30pm jalan2.. sambar tudung 2,3 helai lalu jadi 5 helai?? opssss heeeeeeee....
 nasib baik tak ramai orang... kalo sesak2 malas laa saya nak membeli... singgah MUAZ sini tudung murah2 banding dengan kedai2 yg dekat luar tu... shawl2 kt luar jual RM10-20 kat MUAZ RM2.80- 8.80 saje... 

uollss jalan TAR adalah syurga tudung2 dan shawl2....macam2 adaaaaaa.... feninns nak pilihh... murahhh2... kalo kat online harga RM20-40 kan.... kat jalan TAR melambakkk boleh pilih2 try test bagai... hehehehe itu pandangan saya laa hehe!






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....