Pengikut

Khamis, 24 Oktober 2013

Bendang dan Pantai

siapa yang cintakan kehijuannnnn sawah padi yang luas terbentang????
terapi mata uolssss!!... damaii... tenanggg... sejuk je perasaan, seluas saujana memandang... burung2 bebas berterbangan.. hahaha mula dah dia tu...

Lupakan kota batu buat seketika... Hai Kampung Girl! :P

subhanallah saya suka suasana begini...
saya rindu nak berlari2 di atas batas2 ini...
tapi ini sawah org kak oiiii... hahaha...

Lokasi: Parit 1 Barat, Sungai Besar


Saya juga pencinta keindahan pantai...


xcited dapat naik buaiiii.... kompom tak putuihhhh hokehh!!
(saya tau saya beratt :P)

Lokasi: Pantai Bagan Sekinchan, Selangor


1 ulasan:

adianiez AIDA berkata...

umah mak aida kat pantai :-)
bendang? dari kecik aida tak pernah berumah di tepi bendang hi hi hi...
saya kampung girl juga :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....