Pengikut

Isnin, 18 Ogos 2014

Raikan Syawal bersama Pullman, Open House

Terima kasih Pullman Hotel KL atas jemputan Majlis open house Raikan syawal - open house jumaat lepas... Jangan salah sangka tauuuu.. bukan BOS yang banje we olss...nooo nooo noo! hahha...kami di jemput khas... maklomlaaa saya kan besprenn ngan dorangg... hahahaha best pren bila minta qout. ngan payment gituu...

Bagi saya Pullman KL Bangsar the bestt!! (nanti saya cerita pengalaman dok kat sini)


Finally dapat gak makan rendang lemang dan nasi impit kuah lodehhh... nyummmmmyy...
semua sedapppp2... eh macam mkn semua kauu... hehehe..
satay jugak sedappp dgn kuah kacangg... mavelessss...
saya suka nenas tuuu... manisssss.. manaa biliiii??
hahaha...
makanan2 kat sini boleh tahan sedappppp nyummmm2
2 suku round je punn.... lepas tu masing2 semua dh x laratt hahaha...

tapi org lain seploh kali round kuar masuk amek mkanan... tuu diaaaa hebatttt kann...
byk betul space prot dorg.. hihi

aarghh rindu bantall pullmann nii... letak kepala jerkk tenggelamm terus lenaaa.. 
x mcm otel lainnn... dlm byk2 otel saya duduk.. bantal pullman saya takleh lupaa laaa

bilik dia best! skang ada promosi agodaa dr RM600++ boleh dapat RM250++... 



2 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

siap ade swan b'chenta tu yg xmenahan tuh! he3..

Aiza Haris berkata...

hahahahaha kannn...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....