Pengikut

Isnin, 2 April 2012

Biar mimpi sampai ke bintang

Terima kasih kerana menyokong saya.... kini gambar saya sebagai testimoni SLIM berada di mana2....uhuuuuuuuuuuuu... auwwww maluuu laa aii!


Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini

Aku tahu bukan mudah
Tapi mimpi ini harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada laut yang terlalu luas
Tuk mereka memisahkan kita
Dari mimpi-mimpi kita ini

Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
Tuk membawa mimpi-mimpi kita



7 ulasan:

pearlsweets berkata...

waa...
dapat royalty ker?
hehehehe...

kalau dapat.. aku pun nak jadi camtu... hahahahah...
tomaks haloba tul kan...

Aiza Haris berkata...

hahahah mareyy laaaaaaaaaaaaaa

Izzatul Azma berkata...

kakkkkkk mmg dah nampak perubahan. tahniah !

rasp berkata...

congrats sis....
kagum dgn pencapaian u...

Aiza Haris berkata...

terima kasih semuaaa....

hehehe alhamdullilahhh

Azlynn Najib berkata...

jealous..

hopefully dapat bertabah & result spt u aiza

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

lagu asmidar nie best kn? 1st time dengor dh layan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....