Pengikut

Sabtu, 31 Mac 2012

60 hari bersama SLIM

Syukur Alhamdullilah... perjalanan SLIM saya sudah 60 hari berlalu... kejap jer kann.... biar la apa org nak kata... tiada siapa yang akan faham hanya saya dan diri saya yang melaluinya.....org kata SLIM ni MAHAL?... tak adalah... bagi saya sangat2 berbaloi... daripada kita berhabis beribu2 duit ke Slimming centre tapi tak juga kurus.... maybe yang iklan2 dlm tivi tu dorang kurus entah berapa puluh ribu dan tah berapa ratus sesi dorang buat.... huhu no komen no komen!...

hari ini saya..... baju baru...tudung baru...skirt baru!
hihi muuuaahhhh FAREEDA!!
1st time pakai tudung fareeda
tetiba jatuh cinta...acanerrr niee???

SLIM saya sentiasa bawa kemana sahaja.....

bukan susah... tuang goncang dan minum....


3 ulasan:

pengguins berkata...

huhuhu..
mmg berbaloi baloi baloi kannn...

Pn. Anna : Franchise Owner berkata...

Wah... bestnya dah SLIM...boleh pakai baju baru tudung baru.. ahkak msh meneruskan perjalanan. Mmg SLIM ni murah jika dibandingkan dgn produk yg glemer kat luar sana...

70 hari lagi perjalanan nk ditempuhi... doakan ahkak yer...

Halim Abdul berkata...

Berminat tudung fareeda? Add sy di facebook.. Skirtku labuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....