Pengikut

Ahad, 11 Mac 2012

Perjalanan SLIM saya: hari ke 41

me: 11 Mac 2012...berbezaa wooo... :P

Alhamdullilah.... sudah 41 hari perjalanan bersama produk BIOS LIFE SLIM...

dalam sibuk2 bekerja... semakin hari semakin kurang inci badan saya.... memang berpuas hati sangat2... masih ada 49 hari lagi.... insyaallah doakan yang terbaik buat saya ok!...

berat tatau dah turun berapa... hehehe... pg2 tak sempat dan selalu lupa nak timbang... aiseyyymennn.... tapi dah masuk 4 inci kurang....perbezaan yang ketara bila tgk diri kat cermin... eh mana spare tayar saiz 19' tuuu hahahaaha.... megik kan kan kan... semuanya telah di bakar oleh BLS...

effect sekarang ni... saya dh makin kurang nak makan macam2... makan sikit pun dah rasa kenyangg.. baju byk yg dah longgar sana sini... baju kurung tempah 2 bulan lepas tak bley pakaiii... aiyokkk kalo pakai pun macam pinjam baju org... huhu... sadisss...

4 ulasan:

Bicikut berkata...

takde nak cakap pe...cuma nak cakap 'TERBAIK!!"

sweethOneY berkata...

hehe buat masa sekarang freezekan dulu beli baju or tempah baju semua. Dh capai target nnt yayyy shopping puas-puas !

Lily Jaafar berkata...

Hidup perlu ada MATLAMAT.
Matlmat yang boleh di CAPAI!
You can be what ever u want to BE.
betol?

Kepada yang menyimpan MATLAMAT yang sama. Jom SLIM sama sama!

IxoR@ berkata...

tahniah!

susah kan nak disiplin kan diri mendiet ni....

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....