Pengikut

Isnin, 19 Mac 2012

cerita hujung minggu

Sabtu dok lepak2 kat rumah sebab hubby demam...siannnnnnn....

Ahad, kiteorg jalan2 sajo tgk pameran PROTON kat Stadium Bukit Jalil... keluar awal 10 pagi...(awal ler tu :P) ada org demam tu dah baik lah kan... demi nak tgk kereta semua jadi sihatt... gagahhh redah panas berdengunggg kat sini...

jumpa Ipin... upin g bli air utk ai... bluwekkkkkkkkkssss! hihi tipuuu

panasss ko takleh blahh.... ada jugak yg tumpang payung den yo kt belakang tu yo!!
amboii3
new carr by proton coming!
compare race dgn persona... mmg terciritt laa
F1...
boleh kuar taik tinger bunyiknyer

dlm kul 1 lebih memang hubby tak tahan dah.... saya lagi laaaaaaaaa.... panas tu... nasib baik ada payung... so plan nak sambung jenjalan tgk belon panas non hado!... takpe laa thn depan ada lagi..

kenkunun laaa kann nak survey Neo R3 kan kan kan... mmm takpe laa.. dapat beli baju Proton sorang satu cukop laa... kiteorg dh pancitt sgt2..

terus balik rumah jer....

6 ulasan:

ibh berkata...

Ekekekee..sp pulak yg duk tumpang payung tu Faizah...
Sue yg dekat ni pun x pergi tgk belon panas tu..Nak buat cam na..drebor keja..heeee

ArELeEz berkata...

leez t'ingin sgt nk naik hot air balloon tuh! mengidam kot. hu3..

CikLilyPutih berkata...

tak sempat nak ke sini. busy nau dgn event lah

si tuan putri kiUt berkata...

ibh
tu laa pasalll dlm gamba ni baru prasann...hahah

si tuan putri kiUt berkata...

areleez..
hahaha kene dtg amek cuti kalo nak naik....kalo g time weekend berator panjanggggggggggggggggg woo

si tuan putri kiUt berkata...

ciklily...
hehe...hubby sanggup g redah demam pun demam laa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....