Pengikut

Jumaat, 13 April 2012

Bowling Staf & Student 2012

Fakulti saya memang aktif dgn bowling.... sebab saya rasa ni sukan paling senang nak main kannnn kann kannn... dan ni yang paling saya suka... walau tak terror tapi seronokkk... hilang stress tauu...

takde laa tempat lain selain dari cosmix bowl di midveliii.... (ini cerita 2 minggu lepass..hihi...blasahh)

lepas gian jugak
ada org tak thn tgk bini dia main bowling...
sebab tu saya suka main bowlingg kt sini hehehe.....
ada sebab!
gilerr makanan korea... huhu

sedapp! tapi xleh mkn selalu.... bley muakk...

2 ulasan:

ms.GrEEn berkata...

part gambo makanan tu...erm menarik:) hehe

ArELeEz berkata...

t'ingin nak mkn kat seoul garden. cam best je kan.. alaaa.. t'liur la plak! tsk3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....