Pengikut

Isnin, 27 Jun 2011

Opis Baru...Coming SOOn

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....ni opis baru saya....Coming Soon... Insyaallah......jumaat lepas baru dapat wat lawatan sendrik kat bangunan baru ni....baru dapat CF katenye!!... ramai yg tertanya2 kan saya pindah opis baru kat mana ye?... alahaiii....dekat bebeno jek...kat seblah bgnn tampt saya keje skang...Bangunan Pra-Klinikal Pascaijazah ni di bina setinggi 12 tingkat.... 3 jabatan akan berpindah termasuk opis saya laaa tuu.....

sakang ni takleh pindah lagi sebab perabut belum hado!!...klinik2 pun belum ada kerusi pergigian lagi.... takdek bajet katenye.... huhuhu!... nk pindah bole tp bawa bantal ngan tilam bley? hahaha....takpe takpe S A B A R...... sabarrrrrrrr dulu....

opis di tingkat 5
luas kannnn kan kan kannn.....tak sangka opis we ols plg besar....
bilik fail dan alat tulis....pun besar....
ni tempat saya...(kununnyer) hehehe...
karpet tu cantik kan kan kan...
err bole tak....
kalo sesapa nk masuk....

'sila bukak kasot anda..kalo tidak saya bako!'

cam sayang jek nak pakai kasut dlm ni kan...

(oitt oittt sudah2 laa verangann...lambat lg kot nk pindah...hihihi)




1 ulasan:

Unknown berkata...

opis baru mesti cantik ni....klu mia pn dh x sbr kak ...ehehe :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....