Pengikut

Selasa, 16 Julai 2013

Ramadhan 2013: masak penuh dgn kasih sayang

Salam Ramadhan semuaa....

Alhamdulillah Allah temukan kami dengan Ramadhan di tahun ini... Syukurrr!

ALhamdulillah juga sejak awal2 puasa hingga hari ini... cuma sekali saja saya jejakkan kaki ke PARAM... 1st day puasa tapau makanan tapii harga boleh tahann laa mahalnya...rasa serik, baik laa saya masak sendiri...puas hati dan menjimatkan... masak sampai jemu...

Jenuh gak nak fikir menu apa nak masak... tapi ianya datang secara otometik je, ada bahan semua boleh jadi kan.. tak susah.. janji masak penuh dgn kasih sayang san keihlasann..ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewahhhhhhh!! saya tak kisah buka nak makan apa... hubby pun sebenarnya pun tak kisah... sebab apa yg saya masak semuanya sodapppp baqqq anggg!! :P
Alhamdulillah selalunya 2,3 kali tambah tu maknanya sedapppp kannn.... 







takde plan2 pun nak masak apa...
semua ni dtg tiba2 jek...
takyah pk byk2... masakkk je!

ok selamat berpuasa uolss...


4 ulasan:

ArELeEz berkata...

bnyk jugak juadah b'buka yg dimasak tuh. hebaklah!

Aida78 berkata...

walau pun tibai jerk sedap oooo....banyak lak tu menunya

miazara ina berkata...

alhamdulillah air tangan isteri utk suami kan :-)

nurul harnani berkata...

wah nampak menyelerakan la awk. pandainyeeee..

salam ukhuwah dr nanie utk awk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....