Pengikut

Selasa, 19 Ogos 2014

Resepi Menu Atkins: Telur ayam berkurma

Resepi ni saya dapat dari group kelab diet atkins.. tapiii tak igtt bilaa dan siapaaa... pastu saya cuba buat tambah tokok sket..

Bahan-bahan:
1. Telur (ikut suka nak brapa biji)
2. Isi ayam (boleh guna daging/ayam cincang/tuna) - ikut suka
3. Bwang holland/bwg putih/halia (nak pedas tmbh cili sikit)
4. Serbuk kurma
5. Daun bawang
6. Cheese
7. Salad/tomato ceri

Cara:
Tumis bawang2 tu dan masukkan serbuk kurma pastu masukkan ayam. Dah masak angkat asingkan. Masakkan telur dadar.. pastu masukkan ayam yang dah masak tadi... letak sebelah bahagian je sebab nanti nak lipat kan... last sekali tabur cheese, hidang dengan salad/tomato ceri.. siappp

tatau nk bg nama apa... hahahaha


2 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Salam kenal Faiza,

Nampak macam sedap dan mudah tu Faizah.. boleh juga akak cuba makanan diet ni :)

Akak follow #214.. jemputlah ke blog kecil akak ye :)

Aiza Haris berkata...

Salam kenal

hehehe thanks sudi follow..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....