Pengikut

Rabu, 5 September 2012

Bawal kembali

salam u olss..... lama betul tak update blog... lepas raya bz... bz g holiday sebab dah lama kami tak pergi holiday.... masa dan keadaan tidak mengizinkan... jadi di saat2 semua orang kembali bekerja dari cuti hari raya, saya pulak ambil cuti kaww2 bahekk punye.....citer pasal holiday nanti dulu ye.... Insyaallah nanti saya share kat sini.. tungguuuu

sejak musim tudung bawal kembali, saya pun kembali mengeledah gerobok cari balik tudung2 bawal yang ada.. tudung bawal ni memang tahan lama kann.... tudung awning saya dh habis jahanammm....aarghhh stress... nak g tukar awning satu hal malas... kenapa jahanamm?... al kisah saya ni g balik kerja adalah merempit  naik motor... bila pakai helmet2 tu paham2 je laa habis penyekk... lama2 lunyaiii ahaksss... sedihh!


tudung bawal tetap di hati... (ecece...:P)



psssttt: terima kasih sebab masih sudi jenguk dan baca blog saya lagi.... luv u olss



2 ulasan:

zyrin berkata...

wahai KakF...

Bawal sentiasa dihatiku...

-adikM-

Aiza Haris berkata...

hehehe....betul tuuu sayang ko bawalll :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....