Pengikut

Jumaat, 14 September 2012

Lepas ni boleh update blog sampai lebam

Assalammualaikum...

lama tak dapat nak update blog.... Tapi takpe lepas ni dah boleh update blog sampai lebammm jari hehehehe...

selama ni PC kat rumah kena konker dgn hubby... hobi beliau yg sgt addicteddd dgn photog2 bagai.. sukar nak kacauu... saya nak update/baca blog pun tak senanggg...waaaaaaaaaaaaaaaa!


sampai satu hari dia buat saya betul2 merajokkkkk huwaaaaaaaaaaaaaa.... ishkk3... takleh jadi cam ni.. kene mintak 1 laptop untuk saya... hehehe... merajok menjadi... terus ajak g digitalmall and beli teruss... haaaa kauu hambekkk.... hehheehe

janjiii boleh tenett dan berblog dgn amannn yeayy...




5 ulasan:

ibh_sue berkata...

Untung laaa..hehehe. Laptop dah barai..huhuhu..
Sy update gn tablet ja..Susah weh..gigih juga nak update...Nak laptop jugakkkk

Aiza Haris berkata...

lorrrr siann diaaa...

tu laa hubby suh bli tab... ishk tanak laaa leceh kot... laptop senang hehehe....

Lang Radzlan berkata...

untunglah..ngajuk2 dpt laptop baru kan..heheh :)

careno berkata...

untung laa... nice blog... :)

Aiza Haris berkata...

ahaksss u olsss.....

hehehe :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....