Pengikut

Selasa, 16 Oktober 2012

weekend ke KL

Hari sabtu & ahad weekend adalah hari yang dinanti2.... kalo time keje tuu... tak sabar2 rasanya nak hari jumaatt....sabtu ahad alah hari untuk berehat2...berjimba2...bergolek2...besttt walaupun keje umah kene bereskan dulu.... aahhh pompuannn kannn.... tak lari dari semua tu...

Sabtu lepas hubby ajak jalan2 kat KL...masa kuar ni langit dah start gelap... sampai2 je kat stesen STar Lrt hujan mula mencurah2.... harap2 kat KL tak hujann kott...

tapi nan hadoooo.... sampai KL hujan semakin melebat....waaaa acaner nak jenjalan ni...?

sampai sogo terus berlari ke kompleks pertama.... hubby nak mencari binik baru diaaa..
muhahahahaha #choiiii#
hati gumbira hajat tercapai...

2jam duduk kat kedai ni...hujan masih belum berhenti....

singgah SR sogo...tu pun nasib baik ada tempat kosong.... isi perut duluuu dah puasa dr pagi tak makan apaa2
 servis kat sini sgt lembabb... dekat 45min baru dapat makanan...sabo je laaa kann.... tu pun sebab hujan...nak tunggu hujan behenti/reda duduk2 laaa lepak2 kat SR ni..


ALhamdullilah hujan dah stop...cuma ada rintik2 sikit2... tak kira kami redah ke jalan TAR plak... jalan2 kt pasar malam...then baru balik....

sekian.. :p

2 ulasan:

atty's berkata...

Ye lah ari sabtu ujan je sepanjang hari

Aiza Haris berkata...

yupp kak ty...risau gak kot2 KL banjir.... redahh je ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....