Pengikut

Rabu, 8 Februari 2012

Perjalanan SLIM saya 3


hari ke 7 perjalanan SLIM saya:

bertenaga luar biasa.... huhu....

weekend balik kg hubby.... pagi2 ajak g jogging kat stadium Sg Besar.... dah lama betul saya tak berjoggingg... memang lamaaaa dahhh... agak2 pancit tak eh?...

wowww 5 round (800m x 5)

memang ini tenaga luar biasa kah??

selalu sebelum ni saya jogging tak sampai 5 minit saya akan STOP! memang tak bolehh... rasa penat sangat2...

NOW I CAN do!... Alhamdullilah...

terima kasih BLS = Buang Lemak Saya! :D

credit to www.cepatkurus.com


9 ulasan:

Unknown berkata...

beb .....i pun tgh berdiet...tgh mencari slimming cream terbaek....

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Aiza Haris berkata...

Posh...
cuba laa BIOS LIFE SLIM ni... inci semakin berkurang jika dibanding guna slimming cream hehehe...

Unknown berkata...

setailo setailo.sy skrg 89kg.hoho...kalau turun 15 kg pun dah ok da.xmau kurus sgt...heheh XD

Dee berkata...

kalau mcm ni pya berjaya..k dee pun kena terjah blog cepatkurus tu cepat2lah eh..

Aiza Haris berkata...

Dee,
hehehe pi terjah cepattttt!!... hehehe... rembat teruss tau

Suzana Ikram berkata...

Bagus ker produk ni.. Bole kurus. Klu camtu nk g terjah la. Haiza pon dah nmpk slim. Makin cantik.

Aiza Haris berkata...

ikiqzana...
memang bestttt.... meh laa terjahh... kalo berminat inbox faiz ek kat FB :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....