Pengikut

Ahad, 19 Februari 2012

Perjalanan SLIM saya: hari ke 14 hingga ke 18

Perjalanan saya masih diteruskan... hari demi hari berlalu dgn tenang... Alhamdullilah... masih lagi bersama-sama dengan SLIM kesayangan saya

perjalanan SLIM masih jauh....:D


sorry lama tak update!... penyakit M menimpaaa hihi!...

hari demi hari saya rasa badan saya semakin susut.... adakah hanya perasaann saya jer?... ok laaa tak puas ati nak kena p cari tali tape nak ukurr kot2 hilang seinci dua kann...Pagi2 sabtu gigih keluar g Mymydin sebab nak beli tali tape... bukan kat umah takde tapi tah hilang kemana... time macam ni laa semua nak ilang kan...

balik2 umah terus ukur... phiewwwwwwwwwwwwwwwwwwww???.... ishk tak caye tak caye!... lengan saya kurang 1 inci? ukur sekali lagi.... okeh fine! ukur lagikkk?? ok percayaaa.... terima kasih banyak SLIM....



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....