Pengikut

Selasa, 17 September 2013

aku yang dulu bukan yang sekarang

yeayyyyyyyyyyy update update update!!!

rrinduuuuunyaaaaaaaaa kat belog nih... lama betul tak ber'update... ok laa dah cukup 2 bulan berehat!. sekarang saya mula balik! Tolonglaa berikan saya mood kerajinannn ihikk!

'aku yang dulu bukan yang sekarang'?? rata-rata kawan2 zaman persekolahan dulu tak cam saya dah? sampai ahti korang.. waaaaaa3

tang mana yang tak cam tu?? 

balik rumah laju2 saya cari album2 lama.. nasib baik ada banyak gamba2 masa sekolah men. rendah hingga form 5. Zaman sekolah rendah takda pulak.. maklum lah zaman2 tu... zaman hidup susah.. nak beli kamera pun alahai mahalnya... nilai duit RM100 zaman tu macam RM1000... mana nak cari?. sepohsen boleh beli kuih karipap besar2 lagi... nasi lemak tigepohsen jek... SEKARANGGG???? huwaaaaaa nangess kan... saya rindu zaman dahulu... rindu sangat2 sob sob sob! rindu rumah kampung... rindu arwah abah... rindu nak ikut g menoreh getah, rindu nak mandi sungai, rindu nak 'mengoca' (erkk tatau nak translate bahse kampung ni...hehehe - tgkap ikan dekat lubuk), rindu nak main beskal, main masak2 guna tempurung, rindu nak main anak patung daripada buah pinang, rindu nak main buai atas pokok... haihhhh semua rinduuuuu (kejapp lap hingos!! ahakkkkk)


Dahulu - masa ni form 4 ke form 5... beza keeeeeeeeeeeeeee???




yelaaa dulu saya hitammmmm... pastu byk jerawattt dan kesan jerawatt hitam2 lagi... aduhaiii... sedihh makk nak! kene ejekk... takde sape nak ngorattt.. ehhhhemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!! wakakakaka giler poyooo.. takde laa... sape nakkk budak gemok lagi hitam ni oiii?? oh tidak tidakk! saya tak pernah ade boyeprenn zaman2 ni... kenkawan saya semuaaa berkapel2 i lap u.. u lap i gituuu...

sekarangg... ada yang tanya camne saya leh jadi cerah tak macam dulu?? ehemmmmm hammboiiiiiii... tau la zaman2 skang ni berleluasa produk2 putih memutih kan?? sampai saya terjebakkk... ehh takde laa... saya pun tatau camne leh jadi cerah plak.. mungkin sebab saya keje dok dlm ekon kot? yelaa dulu2 duk kampung berjemurr je kejenyerr... ehh tapi kawan2 saya cerahhh???  acaner tuuuu? :P




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....