Pengikut

Isnin, 13 Disember 2010

Outing: Sawah Luas Terbentang

xtvx weekend..... haihhhh wikennn jekkk meronta2 nak kuarr umahhh..... hahahaha kalo tak bawakkk kuar...vinikk sentap bley??.... takpeee janjii kuarrrrrrrrr..... ke sawah pun hokayyyyyyyyyyyy... sebab saya suka HIJAUUUUUUUUUUUUU..... hijau menenangkan jiwaaaaaa..... mata pun sihat... hehehehe...

ni masa we ols balik kg minggu lepasss lepasss lepasss... dh byk lepas dahh.. baru skang mau hapdett... haihhhh perjalanan balik dari hot springgg pemandangan adalah amattt menenangkan jiwa... melalui kawasan sawah yang luas terbentangg.... jiwa meronta2...nak turun ke sawahhh... haihh.... saya suka sgt2 sawah padii ni... nak2 time pas menuaii....fuhh hijauu menawannn... rasa nak berlari-lariannn di atas permatangan tu.... lama giler tak jejak kaki bersalut lumpur sawah ni....tetiba teringat zaman kecit2 dolu2... selalu ikut mak turun sawah bestt owhhhh....skang kat kg tu dah jadi ladang kelapa sawit dan getah... waaaaaa....rindu kampung eden!!... saya tak pernah lagi kene gigit lintah taww.... hahaha masih suci okehh... lintah tak suke kot kat saya...ahaksss

@sungai Hj. Dorani
cantek okayyy... buah mangga besauu2... sib baik kebun org...
konon nak lari2 ke tgh2 permatang tu... skali nampak kulit ularr...
huwaaaaa kenselllll ahhh dok tepi2 jek

Hasil tembakan si NIKON SLR....




2 ulasan:

ibh berkata...

Ohhh!!!..dah dekat dgn kampung i tu..Hehhee..seronok kan balik kampung..huhuhuhu

ArELeEz berkata...

kampung leez pun sawah padi jugak. tp, ngeri woo.. sbb ade cik lin***. eiii yarkh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....