Pengikut

Rabu, 8 Disember 2010

Sungkai Hot Spring

Sungai Kelah Hot Spring, Sungkai Perak..... tahukah anda kewujudan taman rekreasi ini? saya tatauuuu hahahahaa.... saya taktauu apa yg ada kt sini... best? menarik ke? mula2 saya gugel dulu... hehehe... tgk gambar menarikkk jer... so...jomm redahhh....

minggu lepas saya dan famili mertua g piknik di sini.... ni lah 1st time g sini....perjalanan dari Sg besar hampir 2 jam... kalo dr KL ikut h/way lg dekatttt hehehe....mula2 sampaiii rasa cam.. eh betul ke tempat ni? sib baik ada signboard... tempat ni dlm kawasan Felda tauu.... jln iku signboad kompom sampai....

sampai2 sila beli tiket dulu yer...:

dewasa:RM10
Kanak2 (2 -11 thn): RM8
Warga Emas (56thn ke atas):RM7 - sila tunjuk ic u later hahaha


pas bli tiket...naik kete balik...tunjuk tiket kt guard pastu masukk dan parking....


rebus telur....telur ada dijual disini..5 bijik RM2...ok laa tuu..
telur puyuh pun ada


ni tempat mandi air sejuk...hahahaha BEST woo.. walaupun saya tak turun mandi
lepak2 baca paperrr...korang cari laa mana2 port yg sesuaii...hehehe

ni tempat air panasss....panasss ko!! tak tahan denn...waaaa
suhu 40 darjah adaaa yg 30 pun ada...dorg ckp rendam kaki kt sini bagus utk kesihatan
kawasan villa...rate kt sini RM400-600

bole naik itu trainn tp tatau celah mana hehehhe

berbaloiii lahhh sinii... tak panasss sebab dlm hutan...air tu je yg panasss...
makanan luar bleh bawa... :D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....