Pengikut

Isnin, 25 April 2011

Losyen Mustajab XtraHOT

mau rampinggg tak?....

cuba nie... 
stok losyen mustajab

setiap kali balik kampung, saya mesti beli losyen ni..sebab harga kat kampung lebih murah berbanding ngan KL ni... minggu lepas siap ada offer RM17.90 satu... terus saya rembat 2 sekali... hahaha tamakk mengusai diri....kat KL paling murah leh dapat RM20.... tp jarang dapat... jenuh nak membodek..ishkk

saya pakai sekali sehari sebelum tido malam.... bleh kasi buang angin skali.....sapu kat perut... memang bestt.... kalo weekend saya pakai 2x sehari... pagi dan malam...setiap kali pakai memang berpeluhh2... terasa basah je lengan dan peha... sebelum g jogging sapu ni memang mencurah2 peluh kuarr....huhuhu

itu keberkesanan dan serasi untuk saya.... tapi org lain saya tatau... sebab saya ni mmg byk lomak eh...hahahaha

kene rajin pakai... kalo malass mmg laa tak rasa kesan cam ne.... takat ni rasa gak kemengecilan lengan ni haaa... ahaksss.. sebab terasa baju longar sket tang lengan....wuwuwuwuwu!!...


5 ulasan:

sweethOneY berkata...

sep2 kak.. sy pun pakai yg ni. nyamann je klo senggugut ke apa ke..

Redbloodsnow berkata...

zie klo guna ni kak. sure tros jd plywood...haha :D

Faizaharis2 berkata...

sweetthoney:
ahaa kan kan kan....bestt

Faizaharis2 berkata...

hahah zie... ko jgnnnn... bahye3... nt di itup angin terbang smp KL kang

Faizal Avro-Avava berkata...

saya guna losyen mustajab ni ok la sebab rasa ringan jer badan, perut pun dah mula kurang kebuncitannya tu hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....