Pengikut

Sabtu, 23 April 2011

Sarawak 2011: Pasar Serikin

meh laaa sambung ceta cuti2 di Sarawak.....

Hari ke-2... kami akan pergi menyoping di Pasar Serikin... yehaaaaaaaaaaaaa...best3.... eh shopping ke? Perjalanan dari Bandar Kuching ke Pasar Serikin mengambil masa dalam 1 jam... tu pun sebab byk kete...jalan biasa...bukan h/way...so susah nak memotong2 ni.... sib baik driver we olss sgt cekapp....hehehe...

kuar otel dalam 8++ pagi... sampai Pasar Serikin dalam 9++pagi.... Alhamdullilah berjaya juga saya menjejakkan kaki ke Pasar Serikin ni... asyik dgr org bercerita jek....

kami diberi masa 1 jam... haaaaaaaaaaaaaa 1 jam jek???.... cukoplaaa... kang kopakk pokett kan kan kan


 perghhh.... gilerr laa g sini.... semua hado...
yg ni takleh bli... hahaha... sape nak blikan dia tiket flight???
 cuaca kat sini teramat cerah....sib baik tak hujan
 panasss giler u olss... padahal baru 9 lebihh....
sini pun byk baju2 sulam dan telekung.... harga macam2...kene pandai cari...
lebih kurang kat bandung gak.. tapi bandungg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggiiii bykkk n cantik2...


ok sambung ke taman buaya plak... 

ba-bai

2 ulasan:

Thaqif's mum, berkata...

sonokknyer...byk ker borong. tringat kek lapis srwk masa dulu² pi sana...bila nak p lg xtau laa...

Redbloodsnow berkata...

zie paling tak tahan giler gi sana. rasa cam mahari di ubun² kepala je. panas giler kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....