Pengikut

Selasa, 19 April 2011

Sarawak 2011:

Malam pertama: Dinner kat pasar malam Satok..... jalan kaki dari Hotel.... tak laa jauh tp berpoloh gak laa badan...huhuhu...

kat pasar satok ni byk gerai2 makanan... kalo tak salah pasar malam ni setiap hari sabtu malam ahad?.... tul ke ek? hehehe lupo laaa

 nasi ayam penyet & sotong kangkung....sepanjang di Sarawak ni je makanan yg mampu ditelan... tak berani nak makan yg lain2... masa tu perut baru nak sihat... huwaaaa... tetiba terbayang mee kolok ngan laksa sarawak weh...cane?
lepas makan we ols jln2 kat pasar malam di sini... macam adoooooooo... 
tak bli pun...cuci mate jek...sebab esoknya we ols nak ke Pasar Sarikin 
malam lepas makan kuar lagiii.... pekene teh c peng... kalo kat KL.... teh ni di panggil 3 layer...
rasa cam cendol laaa.... takbley telan wuwuwu!
jalan2 kat water front belah malam... sebrang sungai tu ada org karok...
suara tak bley belah...ahaksss...


bersambung.....:P


6 ulasan:

aizeepesona berkata...

faiza jumpa tak orang jual ulat sagu? hee...

ArELeEz berkata...

xpe.. suara org tu mungkin utk memecah keheningan mlm. xpon, nak panggil ujan. heh3..

Redbloodsnow berkata...

haaa...amacam makanan org sarawak? ok tak?heheehhe **tanya sambil wat muke berlagak..haha* :P

lenkali akak pi sarawak tak gtaw zie, siap akak. zie PANGKAH blog akak. wahhh ugut siottt akuuu..miahahahha :D

Faizaharis2 berkata...

aizee....
tak jumpaaaaa laa... itu laa yg hubby nak carii tu

Faizaharis2 berkata...

areleez...

wakakakakaka.... hadoiii larii ikan2 dlm sg sarawakk tu dgr karokk

Faizaharis2 berkata...

zie,...
sodapppp weiii....3 hari 2mlm dok sana manjang makan nasi ayam penyett jek...ayam besau2..puas ati makan....

hahaha hamboiitttt...wokayy3.... Insyaallah len kali akak g sana zie bawa akak p cari ulat sagu ek... ahahah ada org tingin nk makan...(uweksss...ishkkk3..apa rasa?)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....