Pengikut

Rabu, 13 April 2011

Sarawak 2011:Day 1 part 1

penerbangan seterusnya...... Kuching, Sarawak..... pada 2 April 2011 hingga 4April 2011.... 3 hari 2 malam....

cabaran gak laaa... dh laa saya kene muntah2 cirit2 teruk lepas blk dari bandung (31 Mac 2011)... lusa nya plak nak flight lagi ke Kuching.... dugaan sungguh laaa... esoknya (1 april) terpaksa laa g klinik jugak...sebab dh tak tido malam, sakit perut.... penat jalan2 kt Bandung tak bis lagi... dapat MC 1 hari.... rest je kat umah.... bila badan dh ok... baru packing baju segala.... waaaaaaaaaaa....

Alhamdullilah hari berangkat ke Kuching saya semakin sihat... cuma tak berani nak makan yg bukan2 jek... rugii woooo..

Flight jam 9.45pg.... kul 7pg dah kuar rumah... smp LCCT 7.45pg... sarapan di mekdi dan terus check in flight.....
flight dlm 1jam 45 minit....
sampai di airport Kuching... terus makan dulu....sambil tunggu member sampai...
 2.00 petang check-in di Hotel Dormani...
rilek 30 minit...then kuar balik...jln2 kat Water Front...


nt sambung ek... huhu..



4 ulasan:

aizeepesona berkata...

dah lama saya tak g Sarawak..rinduuu Sarawak. Saya pernah menetap di Sarawak sbb arwah abah saya dulu TUDM...masa tu saya baru darjah 3 & 4 (2 tahun).Pengalaman yang tak dapat dilupakan.

Sarawak adalah tempat yang seronok untuk dilawati....gituu..heee

Adsfc berkata...

bestnyer g melancong erk...

mekchu berkata...

ehh.. dormani hotel... hehehe.. suka sgt sbb betul2 kat center.. kat luar tu senang sgt nak cari kedai makan.. & deco nya agak moden... owh, rindu nya saat2 nak bercoti mcm ni..

Redbloodsnow berkata...

eh, gi sarawak rupanya dia? kuching lak tu...uwaaaa! kejiii..napa tak gtaw zieeeeeeeeeee. nak nangis ah klo gnie :( sobsobsob.

namo geng ah..majuk sudah. Haha :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....