Pengikut

Khamis, 15 September 2011

1 rumah ku berbau wangi...alahai

bau buah ini sangat menusuk tangkai jantungggku.... 1 rumah sampai ke luarrr bau nyeee.... bau kencing kuceng pun kalahhh..... kalo nak kentot doplohpattkali pun tak terlawan bauu cempedakk nii....

jauhh mareyyy cempedak ini... from Jitra - sg. besar - pastu baru sampai KL.....

last kopek buah cempedak ni masa zaman sekolah2 dulu kat kampung....
takat buah cempedak ni ape laa sangat kan... tapi agak2 budak2 zaman skang ni gheti ke nak buat? hahahaha..... suh geget je laaa kann....
hambekk sebijikkk tak muat 1 pggn besar...
sedap manis... besar... gebus....

camne nak goreng cempedak pun saya leh lupaaaa ye... n
k guna tepung aper??... hahahah takkan nak gugel kot kan.... ke nak tipon mak? matik laaa kene blasahhh!!....

last2 blasahhhh jek laa tepung beras+tepung gandum+kunyit+garam...

dan ini lahh hasilnyaa...


bukan susah sangat ponnn.... pejam mata pun leh buat kan....






2 ulasan:

nome berkata...

mak ai sedapnya...dah lama tak mkn ini buah...nyummeh!

ArELeEz berkata...

klu leez, cara nak bukak cempedak tu pun nak kene google! hadoi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....