Pengikut

Rabu, 7 September 2011

PERS:Minggu ke - 6 (5 Sept 2011)

Setelah seminggu berayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... sila lah terima hakikattt kan kan kan.....

sesape yg nak gelakkan tu sila-silakan laaaaaaaaaaaaaaa...... huwaaaaaa.. (mencik!)


TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGG

tolongggggggggggggg!!!

huksss huksss!!


15 ulasan:

diLot berkata...

laa apsal nek bnyak.. hehe tape senang jek nak turunkan balik tuh..

si tuan putri kiUt berkata...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......ni sumer sebab NASI NASI NASI... ko jahatt laaa NASI.... uhuksss3.. nangess

Dee berkata...

redha jelah..hehehe..

amaniammar berkata...

Uiks....

naik plak...

nak nangis pun x pe...lepas ni WORKOUT lebih sket...mesti drop byak

atty's berkata...

kty pun lepas raya ni naik 2kg..terpaksa pasrah

Bicikut berkata...

kini aku pasrah..dengan segalanya..hehe..

kejap jee dah minggu ke 6 PERS erk...
sungguh cepat masa berlalu...

N a d i a berkata...

marilah kita berusaha turunkan semula berat yang naik ini.



=)

aullea berkata...

senang kacang je tu (cakap pandai, sendiri berat makin naik)

si tuan putri kiUt berkata...

dee,
huwaaaaa... berserahhh

si tuan putri kiUt berkata...

amaniammar,
insyaallah... lepas ni nak kekal kan ber workout sekurang2 3x seminggu.... ishk ishk

si tuan putri kiUt berkata...

kak ty...
nak nyesal dah berlalu pun....saba je la

si tuan putri kiUt berkata...

bicikut...
hahaha siap ada lagu versi pasrah ek...

ada lg 3 mgg ni...adus

si tuan putri kiUt berkata...

nadia...
menggigillllll tgk... rasa cam nak tarik diri jek...hahaha

si tuan putri kiUt berkata...

leaa...
kene cari strategi lainnn ni.... hehehe.... sambil mkn kacang...hahaha

Mia-Ina berkata...

aritu angka 7_ ye kak?dah naik ek?mia lak sbb tu maintain mkn nasi 1/4 per day..x berani x mkn nasi langsung....huhuhuh..usaha lg...xpe.xpe..jgn risau..turun blk t

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....