Pengikut

Isnin, 24 Oktober 2011

(atkins)day 1:

pulang marey laaa pulang marey laa pulanggggg bersama-sama.... hahahaha.....

bajet nak 100% atkins: insyaallah....

Day 1:
(B/fast)
1. telur dadar goreng+peria, telur rebus sambal (pahittt itu obatt...toksah nak komplennn mcm2....hehehehe)

(Lunch)
1. Pucuk ubi masak lemak+telur dadar goreng+peria

(Dinner)
nanti update! :D

- Air mineral 3 liter



10 ulasan:

atty's berkata...

caiyork faiz..kty ni pun bla lah nak start balik nie

si tuan putri kiUt berkata...

hehehe tengs kak ty... harap tak hangat2 yak ayam je ni hehe

Neeza.Areef berkata...

diet atkins (btl ke eja) ni camne faizah..x mkn nasik ke..

pengguins berkata...

waa...
asyik peria jerk..

wei.. kalau wat telo goreng letak mayonis.. kira leh masuk grup atkins tak??? heheheh..

si tuan putri kiUt berkata...

neeza...

diet atkins, low carb.. sehari tak lebih 20gm jek...NO NASI... cuba gugel pasal diet atkins dlm blog faiz ada pasal ni cuba cari bicikut.blogspot.com

si tuan putri kiUt berkata...

pengguins?? hahahaha dh jadi pengguins plak dah ko weii....

mayonis??? boleh2... bli yg low carb...jenama kraft kot...

Bicikut berkata...

terbaik terganas, cuba la seminggu! betul2 cuba k, pastu lihat hasilnyeeeeeeeeeee.jgn kantoiiiiiii seminggu ni!

si tuan putri kiUt berkata...

tengs bicikut.... insyaallahhhhhh....

Neeza.Areef berkata...

ooo..paham2...

pengguins berkata...

wei..

yer laa.. dah nak rupe pengguin dah aku ni.. asyik makan.. [astu gemuk.. hahaha...

mayonis boleh ek?? aku mmg suka telur letak mayonis.. mmg sedap... hahahahah....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....