Pengikut

Jumaat, 21 Oktober 2011

jiwa kacau! Magnum

aarghhh jiwa kacauuuuuuuuuuuuu u olssssss...... semalam hujan lebat... habis basah lencunnn...almaklom laaa minah rempitt eh bukannn minah bonceng!.... hehehehe bukan hantu bonceng okay... sampai rumahhh tukar baju... turun balik sebab hubby nak bawa kereta jalan2... pelik tak??.... haha... yer laaa kete tu jadi hiasan je kat parking... so kene bw jenjalan bg tak merajuk.... kang kete merajuk payahhhh poket kang...

singgah Shell saya rembattt eskremm magnum yg menjadi idaman igauan ni haaaa.... iklan2 kt tv takbley blahh btol laaa...

time hujan...sejuk2... tak lalu nak makan... gedikkkkkkkkkkkkk kannn.... sampai umah simpan dlm peti aisss... abess ceta....

NOWWWWWWWWWWWWW!!!



jiwaa kacauuu sudahh.....
(ada 2 jenis... saya pilih coklat truffle.... tapi nampak almond tu cam menarik jek... takpe takpe... byk masa lagi...

tak sabarr nak balekk umahhh...

dengan harapan eskrem tu masih ado...


7 ulasan:

InaAchik berkata...

KAmu JAHAT sungguh!!!
sajer bikin lemak kite menari mintak eskrem jugak! eeeeeeeee... x sukala... :p

si tuan putri kiUt berkata...

hahahahaha jom laaaaaa... pasni g beli 2 tawwww hehehe

Bicikut berkata...

aritu makan yg clasic..macam x berapa kena ngan selera..iklan punye la hebat..mahal plak u..

si tuan putri kiUt berkata...

yeke?
yg nie sedappp bg saya lerrr... TAPIIIIIIIIIIIIII..... dpt mkn sket jekkk huwaaaaa hubbyy rembat semuaa.... sentapppp!!

ArELeEz berkata...

humangaih! eskrem! tgh batuk tp, t'ingin secara melampau! hu3..

Neeza.Areef berkata...

eskrem gini mkn kna feel..tp kang over feel cpt lak cair..sedappnyerrr

Bicikut berkata...

camno nak layan feel, dia punya coklat tanggal,hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....