Pengikut

Khamis, 6 Oktober 2011

xtvt hujung minggu: Outing @Pullman

dah lama tak layan hubby outing.... last week teman hubby and the gangs gi outing.... tak jauh... dekat2 jek.... pejam mata pun dah leh sampai....

kat Putrajaya ni byk tempat2 menarik nak shoot gambar... takyah g jauh2... tgk kat tenet pullman tu cantik.. yeke?? ala2 kat ober c..... (kunun...)

selamat datang ke pullman
amek gambo jek laaa nak makan kat sinik tak mampu acikkk... RM100++ sorang oiiii
*pitam*
rate bili sinik jgn tanye den.... korang g la tanye incik gugel ye...
menanti mentari terbenam...
ini hasilnyerrrr.......






6 ulasan:

Tina Othman berkata...

cantiknya pemandangan kat putrajaya

sweethOneY berkata...

saya hari tu outdoor kt pullman kak. dah kena paksa ngan photographer suh rendam kaki dalam air kt jambatan goyang tu. haha gelik den

mekchu berkata...

sekali je pernah jejak kaki sana sgr taklimat cloud computing.. itu pun belah bawah aje la.. tak jenjalan pon.. pullman mmg cantik.. dan gmbr sun set tu boleh dijual ok..

tinta hatiku berkata...

WOW..!!!

N a d i a berkata...

Subhanallah...


sungguh cantik pemandangan dalam gambar terakhir tu... syok kalo rumah macam tu! ;)

Bicikut berkata...

eh suami awak sama hobi dengan kite la,hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....