Pengikut

Khamis, 27 Oktober 2011

(Atkins) Day 4

B/Fast: non hado! hehehe

Lunch:
Al-kisah hari ni tak bawa bekal.... perut lapar bukan main lagi... turun bawah cari makanan, saya tapau pucuk paku+telur rebus masak sambal+nangka masak lemak, cam biasa saya mkn sayur dulu.... last2 baru makan telur... skaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! haqqqtuihhhhhhhhhhh!! telur busokkkk daaa
pucuk paku tu dgn btg2 yg kerass pun dorg masak.... bole mati tercekik okeh....
nangkaa pun kerassss.... aduhaiii.... semakin hari makin terukk makcik kantin ni
masak cam nak bg binatang makan jer....

Dinner:
1. ayam goreng berempah 2 ketul

air mineral 3 liter


4 ulasan:

ArELeEz berkata...

komplen la.. xaci la camtu! duit org nak tp, servis cam kambing! eh! leez plak yg over geram! huh!

Lily Jaafar berkata...

3 liter?? perghhh musim sejuk2 ni ko x ke wee wee jek nom byk2? Hiks...
kagum kagum dengan menu mu..Chaiyok!

Neeza.Areef berkata...

sedihnya...nape la mcm x ikhlas je jualan mcm tu

Aida78 berkata...

mesti mcm hampeh kan dapat telor busuk....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....