Pengikut

Selasa, 1 November 2011

Atkins GAGAL....waaaaaaa

peaceeeeeeee!!

peaceeeeeeeeeee!!

peaceeeeeeeee!!!

fifi dah macammmm tengahhh kulomm bijikk duyannnn je dahhh

kembanggggg.....arghhhh!!! saya kalo berat naik.... tang pp akan kembang duluuu..... tak kire laa naik sekilo atau 2 punnn... kompom2 pp akan kembangg semacammm.... pastu tang lengann terasa membesarrr.... baju rasa ketatt je dahh..... iskkkkk3... Ada 2 bulan je lagi nak tahun baru 2012 dahh.... berat sama jekk dari awal tahun... bila nak berubahh ni??....

saya kene buat DETOX dulu baru diet balik..... dah lama tak buat detox.... last buat tahun lepass.... so dlm masa 2 bulan ni dapat turun 5kg pun cukop laaa.....

my new BF..... nak kenalan takkk??

cepatt3 berator...

hehehehe...

6 ulasan:

Neeza.Areef berkata...

sama lah kita..pp naik dulu...menggebuuu..keh3...

si tuan putri kiUt berkata...

hahaha kan kan kan.....

amaniammar berkata...

sama le kita..
naik...x usah ckp...
da mula org tgur bdan naik...

kembali ke pangkal jln ni

si tuan putri kiUt berkata...

amaniammar
eh ramai ke yg senasib ni??.... huwaaaaaa...sedih kan

Aida78 berkata...

SAME LAH KITA DAH GIVAP DAH HIK3

si tuan putri kiUt berkata...

tulaaaaa tp kalo diikutkan keGIVAPan ni...mau leh naik seploh kg kan...ishkk takmo takmo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....