Pengikut

Isnin, 14 November 2011

Mendaki bukit gasing

SABTU, Memang dah lama kami tidak mendaki bukit gasing ni.... adalah sekali lepas raya pergi mendaki dengan adik ipar... sampai2 je kat atas, sekail dia pitam daaa.... terpaksa laa kami patah turun balik... wuwuwuuu.... jadi laaa dapat kuar peluh sikit2....

Minggu lepas adik ipar join lagi... Alhamdullilah kali ni semuanya ok, walaupun langit semakin mengundang rintik2 hujan... siap2 bawa payung pelangi masuk hutan....

tanah yang lembab dan berlecak sana sini... harap2 tiada pancat singgah menumpang balik di kaki ku... ohh tidakkkk jgnnn3... saya fobiaaa dgn pacat.... maka setiap kali nak masuk hutan saya akan sapu losyen mustajab superhot kat kaki... hehe
berpayung dlm hutan... motip?
tak hujan pun tapi saje nak bergambar dgn payung...
akhirnya sampai juga ke garisan penamat....

*tetiba rasa seronok plak memanjat bukit... satu kepuasan

2 ulasan:

N a d i a berkata...

nihhh yang nak MARAH nihh!!


Ngape g Bukit Gasing tak ajakk? Tammo kawan!!

ArELeEz berkata...

pacat adalah salah 1 faktor kenapa leez xsker aktiviti redah2 hutan mahupun daki2 bukit atau yg sewaktu dgnnye. mmg.. eiiii yarrkhhh..! geli tengkuk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....