Pengikut

Jumaat, 11 November 2011

Sukaneka 'Dental' UM 2011

Kali pertama saya join sukaneka untuk Fakulti Pergigian 2011, sebelum ni tak pernah ambil tau pun pasal sukaneka ni.... selalu cuma tengok dalam tv saja.. terutama acara lari dalam guni.... tiup gula dalam tepung.... ok ini kali pertama saya jadi peserta yang terdiri dari 7 wanita dan 8 lelaki menjadikan 15 orang dalam satu pasukan "eh boleh ke saya buat semua ni?" ok tak pe kita cuba je....

Alhamdullilah cuaca pagi tu cukup cerah, walaupun seketika hujan panas rintik2....

acara bermula dengan senaman erobik...
satu dua tiga... lapan lagi...

salah satu acara 'bawa bola pingpong dgn copstik'



nampak senang kan... tapii...waaaa bola lonjongg tak balance nak masuk

waaa tepung tu memang tak sedap langsung... bluweekkkss
pasni nak suh dorang buat acara makan aiskrim laaa hehehe sedapp boleh telan

walaupun kami tak menang, tapi pengalaman itu sungguh bermakna sekali...

sekian....


2 ulasan:

Alycia berkata...

wahhh.. seronoknya.. comeynya memasing pakai topi camtu..

tinta hatiku berkata...

Kan seronok bila sekali-sekala bergumbira sambil bersukan.... Jangan jd cam sy sudah la... lagi bsukan, lg naik berat badan....
Huhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....