Pengikut

Rabu, 16 November 2011

30 hari bersama JM

30 hari bersama Jillian Michaels (JM)... saya rasa saya nak cuba diet sambil bererobik dengan DVD JM ni... maklom laaa nak g gym tak mampu kannn.... hahaha.... bayar ratos2 sebulan.... nak g slimming centre maaap laa serikkk package riban2 tu.... kalo laaa banyak duit dan tak tau ak buat apa ngan duit tu takpe laa jugak kan cam retis2 tu leh la buat kt slimming centre jer... duduk2 jek dah boleh turun 1-2kg kan.... hehehe opsss!!


yang ni dah buat sampai level 2 jer... level 1 cam dh bosan alaaa rasa cam
'alaa bila peluh nak kuar ni?' boleh?...
maaf saya cepat bosan hehe

yang ni saya baru cuba... memang BEST sangat2
ini pun.....
yang inii???? vavavavaa....
walaupun saya belum cuba tapi saya dh tonton yer....
makk aihhh!!! kalo 30 hari tu buat kompommmm sangattt3... kerat pensel saya cakap

boleh jadi macam ini haaaaa

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ada berani?


konon kan hari ni saya nak start laaa... kunci jam kul 5pagi tau, skali saya g OFF kan alarm??? sedar2 dah 6.40pagi...... aisehreheyyyyyy.... macam mana ni.. takpe takpe semangat tu penting... saya cuba lagi esok pagi.... Insyaallah


4 ulasan:

Izzatul Azma berkata...

kt mana boleh beli kak? mahai takkk ?

Aiza Haris berkata...

alamakkkk dh lama akak beli ni dik oiii...... kat kedai non hadoo.... nt akak try cari kat sape akak beli yer

ibh_sue berkata...

Good luck Faizah...Sue pun tgh tggu DVD ni jg...Sbb tak pi Gym..maka nya nak try follow DVD ni sj..Lagi pun sgt2 suka si Jillian ni..Hope kita dapat capai target kita ya...sue pun tgh nak lepas tahap 70 jg ni..hazab sgguh..mcm dah stop lak penurunannya..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

humangaih! rampingnye pinggang jm ngan neelofa tuh! sentap tgk! hu3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....