Pengikut

Jumaat, 25 November 2011

Losyen Mustajab XtraHOT...memang terbaek!

saya nak share dgn u ols.... cubalah losyen ni... memang super duper terbaik lah.... baru2 ni kaki saya sakit sebab 'hikinggg' kat Dataran (huhu hikingg kannn) sebab masa dulu kaki saya pernah tergeliatt masa main netball.... so skang ni kalo silap sikit atau jln tertalu lamaaaaaaaaa berjam2... kaki akan mula sakit balik... lepas tu ambil masa nak ok! saya try sapu losyen ni kat kaki... urut2 sikit sebelum mulakan erobik.... dalam 1- 1/2 jam Alhamdullilah sakit tu semakin kurang... boleh laaa nak lompat layan DVD JM nii...

Lagi satu setiap kali sebelum workouts, saya akan sapu kat lengan, peha dan perut.... lepas workout 30 minit.... tempat yang kita sapu losyen tadi tu terasa seperti membakar dan peluh mencurah2 keluarr... terutama kat perutt dan lengan.... waaaa BEST sangat.... saya tak amek ukuran lagi... nanti laaa lepas ni saya try amek ukuran plak...
sekarang nak masuk botol yang ke-3 plak....


4 ulasan:

N a d i a berkata...

ada beli gak..

tapi bukan warnah merah... sebaliknya warna biru.. yang cool tu.. hehehe

Aiza Haris berkata...

biru ehh..... best takkk?? bole tryyy

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

wah! kira mustajab betul lah, ek? ;)

Zie Madini berkata...

tgk losyen ni...teringat ler plak kat nora danish..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....