Pengikut

Ahad, 12 Februari 2012

Konsep BIOS LIFE SLIM


konsep yang digunakan oleh Bios Life Slim adalah sangat unik, tetapi 100% berasaskan konsep sistem biologi manusia. 10-15 minit sebelum makan, kita akan disuruh untuk mengambil Bios Life Slim. Ia akan membentuk seperti suatu 'lapisan penghadang' di dalam perut melalui kandungan unik di dalam Bios Life Slim. Lapisan ini bertindak untuk menghalang makanan yang kita ambil dari bertukar menjadi lemak. Selain itu, ia akan merendahkan kadar insulin, sekaligus akan menjadikan menukar kembali sel-sel lemak yg telah berkumpul di dalam badan kepada tenaga untuk digunakan oleh kita.

Oleh yang demikian, bdn kita membakar lemak secara automatik tanpa sebarang agen untuk membakarnya. Segala pergerakan tubuh badan, sepert mengelip mata, mengangakat pen, berjalan-jalan, semuanya memerlukan tenaga. Tenaga ini akan datang melalui proses penukaran lemak kepada tenaga.

Berbeza pula dengan kebanyakan produk yang mengandungi agen membakar lemak. Inilah sebab utama, apabila kita berhenti mengambil sesuatu produk yang berkonsepkan fat burner, badan kita akan akan 'terbiasa' dengan 'bantuan' agen tersebut untuk membakar lemak. Apabila agen sudah tiada, maka dengan mudah berat bdn dan lemak naik dengan cepat kerana agen sudah tiada.

Oleh kerana Bios Life Slim 100% berasaskan sistem biologi manusia yang mudah, badan kita sudah dilatih untuk membakar lemak secara automatik, sekaligus menjadikan tubuh badan kita sendiri sebagai apa yang kami panggil ' Fat Burning Machine '.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....