Pengikut

Sabtu, 23 Mac 2013

Kota Kinabalu 2013: Day 3 Kundasang part 1, War Memorial

Day 3 - perjalanan menuju Kundasang... check out hotel jam 7pg.. pergi b/fast dan bertolak ke Kundasang yeayyyyy3 sukaa mimpi jadi kenyataannnnnnnnnn..... hati berbungaa2 sambil nyanyi lagu rerama eh "butterfly" kannnnn....

dah isi perut, dah kenyang kami meneruskan perjalanan ke Kundasang bertemankan incik GPS... perjalanan mengambil masa lebih kurang 1 1/2jam hingga 2 jam... jalan dia ok laa dari jalan naik Cameron tu... dengan cuaca alhamdullilahhh cerah..


dah nampakkk dahh gunung kinabalu... yang kadang kala diliputi awan..
haaa tgkk awan nanooo laluuu dh tak nampakk gununggg waaaaaa
kami tiba lebih kurang jam 10pg kot cam tu... sampai atas gunung ni hujan renyai2 kadang benti pastu hujan balik... sejukk mula mengigittt tubuhh ku....
singgah Kundasang War Memorial sekejap...
tempat ni taklaa besar mana pun...


jalan2 posing2 ambil gambar then teruskan perjalanan lagi


rose garden... bunga ros kat sini tak laa secantik ros kat cameronn

Rindu Bertamu di Kundasang...
pekan kecil kundasang...
pasar tani kundasang
macam2 ada kat sini... jual ayam kampung yg hidup pun ada...
igtkan pasar ni hari2 ada... boleh laa repeatt nak beli apa yang patutt... nak rasa makanan kat sini.. tapiiii hanya buka hari jumaat je laaaa

kat pekan kecil ni cuma ada 2 kedai makan halal mamak dan satu lagi restoren KFC... takde pilihann
tu yang cam spoill sket...


ok sambung lagik... 


2 ulasan:

AzieFirdaus Kamarudin berkata...

azie kalo pi kundasang suka lepak mkn kat restoran wlaitokou sebelah je ngn kinabalu pine resort..restoran tu 24 jam pastu sejuk ya amat lepak situ..kalo malam nak gigil dibuatnya...hihi

AzieFirdaus Kamarudin berkata...

*walai tokou...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....