Pengikut

Jumaat, 15 Mac 2013

Kota Kinabalu Sabah 2013: Day 2 Pasar Filipina

Balik hotel kejap cuci2 badan solat pastu turun balik... jalan2 kat pasar yang paling glemer skali iaitu Pasar Filipina.. jalan2 cari makan makanan lauttt jommmmmmmmmmmmmm!! lobsterrr lobsterrrr!!

Awasss entry kali ni banyaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk gambar tau... sediakan tisuu kot2 ada yg terliurr.. ahak ahak :P

masuk2 kawasan pasar nampakkkk kolegennnnnnnnnnnnnnnnn yuhuuuuuu!! banyak sangatt bermacam2 jeniss haihhhh rasa nak bawa balik semuaaa.... sebab murahh ya amponnn!!

kolegen mentah... sedapppp dimakan begitu saja...

ikan2 kering segarr waaaaaaaaaaaalahhh... terubuk masin pun adaa...
tapi tak beli pun sebab x minat hehe
 udang kering/udang jeragauu/ikan bilis macam2 jenisss
murahhh3!!
 PMC melambak2 sini...
macam2 harga ada... pandai2 laa nak bargain okeh.. xpe dorang ni x makan orang punyaaa
 then kami ke pasar yang menjual makanan....
huuhh rasa nak makan semuaaa....
 ikan mentah.... ada berani nak mkn? hehe bayangkan shushi je...
 saya nak makan semua yang di sini.... segar lagi besar2 lak tu...
 tapi seribu kali sayang bukan musim lobster... yang ada pun kecik2 jer.. pakcik tu ceta kalo musim lonster besar2 lengan....



 kerabu kolagen rumpai laut...ranguppp2 meletup letup di dalam mulut
ha ha
 sotong bakar RM12

ada lagi satu ikan masak sambal... gambar hilangg hahaha!!

isi ketam.. wowwweeee!
Total semua skali RM100++
memang berbaloi tu pun tak lalu nak habis kan

jom pergi pasar malam plak... terletak di seberang jalan je...
kat sini byk juall mutiara macam ni...banyakkkkkkkkkkkkkkkkk sangatt3!!
dan murahh sangattttttttttttt3!!

ok bye nak balik tido...

esoknya... DEEJAAVU DI KINABALU....
kundasangggggggg....





3 ulasan:

tenku butang berkata...

kolagen 2 bole k saya mkn kalu saya jenis alergi seafood yea?

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

siti farishah An berkata...

Tdo kt hotel mane ye? Tgh survey hotel di area kk yg dkt dgn pasar kraftangan dan harga betpatutan

IBU HAYATI berkata...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....