Pengikut

Selasa, 12 Julai 2011

Massimo

ROOOoooooooooooooooooooootieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....rotieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! mareyyyyy3..... sambil bunyikan honnnn pooooNNNNN3!!... wakakakakakaka....

semalam g kedai cari telo hayammmm... nampak roti niiiii punye bykkk 1 lemariii kedai tu haaaa..... siap tulis BUY 1 FREE 1..... owhhhhh ni roti baru tu ye...... Massimo... korang perasan tak iklan dlm tiwi?... sekarang ni tgh offer RM2.50..... harga asal RM3.50 mahal gakkk dari gardenia tu...

bukan roti putih tu tauu... ni roti sandwich dengan germa gandum.....
rasa dia lembutttt...alahaiii.... kunyah sambil senyum2..... sedap roti ni... lebih enak dimakan begitu sajaaaaaaaa......hahahaha.... iklan ni baru btoll

SO?

bye3...

GarDenia.....

7 ulasan:

ArELeEz berkata...

xsempat try lagik sbb skang tgh giler dgn gardenia butterscotch. owh.. nom3!!! ;P

atty's berkata...

aritu ada nampak..gak.tp tak beli .

cho_zila berkata...

dah beli tak sempat ngap...

ibh berkata...

Alamak!..cam mana tak tau ni..ngeeee...ni la baru tau ada roti jenama ni...Harus kena cari juga ni...Ya lah..nak kunyah sambil senyum2 mcm faizah juga..hihihihihi

Sharinginfoz berkata...

memang sedap roti ni

riLuTasa berkata...

baru je blogwalking ada kat PPIM punya blog.. sedap ke tak sedap, apalah kena mengena dengan racist :(

http://www.muslimconsumer.org.my/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=431%3Aemail-panas-dari-pengguna-melayu--orang-cina-boikot-produk-melayu-&catid=60%3Atop-news&Itemid=297

kamal azri berkata...

tak payah makan lah roti ni...sebab cara diorang marketkan roti ni gunakan isu perkauman utk dapatkan simpati kaum diorang...kalau nak dapat sokongan kaum diorang jer takpe lah...ni siap hina org melayu lagi....kita plak pergi sokong..fikir lah ye...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....