Pengikut

Sabtu, 24 Disember 2011

Koleksi tudung lagi

rembat yang murah saja.... jadik laaa... asal cantik mata memandang dan selesa kepala ku memakainya... agak boring asyik pakai tudung lama yang sama jer... ada pun yang dah rosak awningnya... stress.... try pakai tudung bawal tu... lagi stresssss... sebabnya kene ngadap cermin lelama.... aiseh malass... pastu senget sana sini.... nak2 plak time tu terbangun lambat nak g keje kan.... sudahnya ada laa yg g opis pakai tudung yg tak mecing ngan baju.... wuhuuuuu time tu saya takkan kuar bilik ok...

Khamis lepas, lepas layan ceta 'Tentang Dhia'... saya turun g pasar malam jalan2 sambil2 cuci mata... memang niat nak cari tudung

macam2 jenis tudung sekarang ni... naik kelabu mata nak pilih... kebanyakkan yg ada batu2 kat awning tu... tp saya kurang minat daaa cam meriah sgt nak g kenduri jer...

biru laut... warna yang saya cari2...
RM25 jer mintak diskaun dari RM28
sangat selesa memakainya....kain lembut.. ikutkan hati nak bli 2-3 helai... tapiii... ishk jgn tamak... kot2 mgg depan ada lg cantik kann kan...

"bang! nextweek bawak byk2 sket yer.... kasi sama harga tau"

saya sudah berkenan kaler merah...hijau dan oren.... harap2 minggu depan ada lagi...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....