Pengikut

Selasa, 27 Disember 2011

sesi mengemas barang make-up

cuti hujung minggu kali ni, kami duduk2 di rumah saja... nak keluar bercuti-cuti takpayah laaa kalo berjam2 dok dalam kete meredah jem sana sini... menambahkan stress dan penat je... duduk2 dirumah layan movie lagi syok.... bleh golek2 lagi... kalo bosan... keluar g taman dekat ni pun ok...

boring layan movie.... takde keje cari keje.. kemas barang make-up... kadang2 bila dah pakai, tak sempat nak simpan balik, mula la campak sana sini... lepas tu hilangg.... ini perkara biasa... hihi...

bila kemas2... ehh nape byk nya lipstick saya? macam2 color ada... banyaknya mascara saya....?

siapp... bulu mata pelsu pun ada taw... tah bila nak pakai nya...

boleh buat koleksi lipstick dah...
(loreal, maybeline, silky girl, elianto dan nutrimetics)

ishkkk ada 4 btg lipliner dahh....
lepas ni tak perlu beli dah... guna sampai habis...

semua yang di atas adalah yg bajet2 punye... tak bli yg mahal2 atau berjenama nan hadoo... hihi...
janji kaler cantik tan bley tahan lama....

3 ulasan:

mekchu berkata...

malam tadi baru campak sebatang lipstik kat tong sampah sbb baru bawak balik lipstik baru.. hua hua hua.. lagak org kaya..

sikit2 lama2 tak perasan dah byk sbnarnya koleksi..

si tuan putri kiUt berkata...

mekchu
hamboiiiiiiiiiiii meh campak bakul sampah sini mehh meh :P

me berkata...

mak i byknya alat make up awk...sy pun x der cam tu..pasai sy ni jarang make up...sonok je kan tgk org make up....leh make up kan sy..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....