Pengikut

Rabu, 18 Mei 2011

Jalan2 ke GM Klang

sambung ceta cuti2 hari senin....hahaha.... korg keje kan kan kan kan...

lepas dah setellll renew roadtax semuaaa..... terus g jalan-jalannnnnnnnnnnnnnnnn...yeayyy!!!.... syiokkkk woo jln2 time korang keje...aman doniaaaaa...jalan pun clearrr...waweeeeeeeeeeeeeeeeeee......

ajak hubby g GM Klang.....

we ols redahhhhhhhhhh jekkk jln ni....
exit taman Botanic Klang
yeay dah sampaii.....
see seeeeeeeeee....aman kan doniaaa..... takdo sosak2 do!
hehehhe

ok meh nak stori.... saya 1st time datang sini.... saja nak ushar2 apa yg menarik di sini... sini ada 6 bangunan kalo tak silap...(1 tgkat jek) semua bangunan tu saya tawaffff..... kuar bgnn ni masuk pintu bangunan sana.....perghhhh....letih tak ingat bbila blk kaki lenguh2... tp time jln2 kat sini mmg tak terasa pung....

barang2 kat sini memang murah2....bleh bli dgn harga borong minimum 6 unit!.....stail cam kat jalan kenangan.... tapi kt jln kenangan tu barang2 penuh 1 kedai kan....kat GM ni macam kureng lagi laaaa..... mungkin sebab baru lagi kan..... bersebelahan 1 bangunan GM sedang dibina....tak pasti bp tingkat....tapi tgk dlm gambar nampak suasana di situ nanti pasti lebih menarikkkk...cam kat sogo kot....atau cam 'Pasar Baru' (Bandung) moden punye.....
ok dah bis tawafffff.....penattt.....


balikkkkkkkkk
eh
eh
belumm3...

hehehe


3 ulasan:

ArELeEz berkata...

ke mana plak?

si tuan putri kiUt berkata...

hahahaha tungguuuuuuuuuuuuuu...

Redbloodsnow berkata...

haaa cepat updateeee. nk baco sambungannyaaaa..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....