Pengikut

Selasa, 24 Mei 2011

Terima kasih Catalyst!

Sudah puas saya mencuba perbagai produk kecantikan kulit muka....berkesan memang berkesan dalam masa 2 minggu dah boleh nampak kesan.... lepas bila stop..kulit muka akan jadi kusam balik...tak bermaya... ishkk tension jek.... nak keluar kemana2 musti nak tepek bedak sket...Dulu saya mengalami jerawat penuh satu muka.... tapi itu dulu.... bila kulit dah ok tapi ada kesan parut2 jerawat2 lama...memang tak boleh hilang bertahun2 dah sejak dari start keje tahun 1999.... lamaaaa giler kan....masa tu baru lepas SPM...

Sehingga suatu hari saya termasuk BLOG ni.. tetiba saya rasa teringin nak mencuba....tapi taktau camne nak contact...last2 saya jumpa BLOG yang ini...kemudian saya contact beliau melalui Facebook!...ALhamdullilah pertanyaan saya dijawab....saya telah mencuba Produk Catalyst VCO Soft Gel....dan Collagen Catalyst

Bulan pertama saya makan tak ikut aturan....maklum laa masa tu bz terbang sana sini....hihihi pastu lupa bawa VCO ni...dengan badan tak sihat lagi.... 2 minggu saya skip....kemudian saya sambung semula...sehingga sekarang dah masuk botol yang ke-2



Alhamdullilah....kulit muka saya dah ada perbezaan....

saya testimoni pd diri sendiri dulu...baru saya sign-up...hehehe


NOWW..... saya dh sign-up as a membership

bersambung...kelebihan produk....

tungguuu...


8 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

macam suplemen, ek?

Aiza Haris berkata...

yuppp....:D

Invisible Me berkata...

ramai kata produk ni berkesan.
sesuai tuk semua pringkat umur eh?

Zie Madini berkata...

zie pun pengamal catalyst gak. tp yg VCO softgel tu je la..hehe. nnti ada extra duit nk gofor collagen gak lah klo ginie :)

Faizaharis2 berkata...

fariza...

ahaaa... sesuai utk semua peringkat umo....jadikan sebagai supplement tambahan bonus dapat kulit cantik....:D

Faizaharis2 berkata...

zie...
best kann.... nt try laa collagen plak....

KiKiHanakO berkata...

nanti kita try.. thanx 4 sharing ;)

Najah SHakiLa berkata...

mohon share testimoni..najah kredit kat akk nty:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....