Pengikut

Khamis, 26 Mei 2011

Jom KARAK

sejak 2 menjak ni.... tetiba mood rajin nak melayan wayanggg plak..... bermula dgn Fast and Furios 5... penangan dgn ceta ni rasa cam ketagihh plakk...huhu!... tapi bukan laa hari2... giler haperr... tokeh getah pun leh bengkrap oiii....

selama kawen ni...sehingga 2010, baru sekali masuh panggunggg... tu pun tgk ceta 'Pontianak Harum Sundal Malam' amek midnight lagi tuuuu..... pastu dah tak g dah tgk wayang2 ni.....sehingga laaa tawon nie 2011... bukan senang nak ajak suami layan movie ni.... dulu dia akan ckp...ah tunggu DVD kuar jek.... weeiii mane samo tgk DVD ngan wayang ni kan kan kan....


sudah booking..... tgk berdua baru romentikkk.....
(romentikkebendeee?? layan ceta seram ni...)

kalo tgk trailer ceta ni... hantu dia mmg lain dari yang lain...
nak2 plak KRU yang wat kann..... dorg nyer filem mantapp
cam ceta Magika dulu... saya suka sgt......

jomm u olss...





10 ulasan:

wahida berkata...

fast furious tu mmg best kan...saya bg 10 bintang!! heheh!!

karak ni pun nak tgk jugak..nnt review ye filem ni...

si tuan putri kiUt berkata...

wahida..
ahaaaa 10/10!!

okeyy nanti dah tgk karak saya wat kan review ek

L@dykiki berkata...

sgt cemburu saya.. bila byk movie yang tidak tgok.. ;(

chinta... berkata...

nak tgok karak jugak!!!!

si tuan putri kiUt berkata...

kiki...
alololooo... apa kata ajak zie layan movie...hihihi

si tuan putri kiUt berkata...

chinta
jommmmmmmmmmmmm... ai tunggu u kat tepi tangga tauu hehehe

ieda berkata...

huhuhuhhu takut cite nie .. tgk triler pun dah meremang huhu

si tuan putri kiUt berkata...

ieda...
hahahahaa.... nt tgk wayang sambil tup mate tp telinge mendgr la plak

ArELeEz berkata...

sebelum layan citer seram, meh layan tag dolu. he3.. anda tlh ditag utk join giveaway. link spt di bawah. ;)

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2011/05/sticky-mode-entry-giveaway-siapa-nak.html

si tuan putri kiUt berkata...

berehhhhhhhhhhhhhhh......thanks dear

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....