Pengikut

Rabu, 15 Jun 2011

Air! Air!

dah 2 hari terlupa bawa bekas air ke opis.....
bekas lain ada tak tak feelllll laaaaaaaaaaaaaa.... hahahahaha... motip?


oh yaaa.... hari ni saya hepi...sebab dah bis kene odit!...alhamdullilahh... boleh laaa blogwalking dan klik2 u olss nyer nuffy ye...


4 ulasan:

ibh berkata...

Sue pun ada penyakit yg sama juga..tak dak seru nak minum kalo tak bawak bekas air..harus membeli air mineral la jawabnya..kikikikiii

mekchu berkata...

hausss.... odit ni kan mmg mendebarkan dada taw.. bila habis, rasa mcm nak celebrate kat restoren berputerrrr...

si tuan putri kiUt berkata...

sue..
hahaah betol3 kan kan...

si tuan putri kiUt berkata...

mekchu
memang haus manjanggg time oditt...tekak manjang kering je...stresss..

skang alhamdullilahh....dh legaa...hehehe.... berparti dlm hati yo laaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....