Pengikut

Khamis, 23 Jun 2011

saya dan VCO

Sejak puasa sunat bulan Rejab ni saya telan VCO 2 biji terusss sebelum tido.... sebab dah tauu sahur tu takkan bangunn punyerrrrrrr......Puasa pun badan rasa bertenaga....tak de laaa rasa laparr..haus....lembikkk.... tapi rasa ngantok tu biasa aaaa... usah dilayan ngantok tu....hehehehe...

Alhamdullilah sejak amek supplement ni badan tak sakit2 tak..kaki tak lenguh2 dahh.... hari tu g Hiking kat Taman Pendidikan Bukit Gasing Alhamdullilah...... kaki saya tak sakit langsung pun....cuma penat sikit jer....kalo dulu......asalkan jalan lama2 sikit kaki akan sakit berdenyut2 sampai 2, 3 hari baru hilang....siap sapu losyen panass setiap kali nak tido....

org berbadan besar cam saya ni selalu sakit2 kaki..lutut segala kan.... sekarang TIDAK lagi....



Terima kasih Catalyst


2 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

ramai kata vco ni elok...awak try ok eh..mahal tak

si tuan putri kiUt berkata...

alhamdullilah ok serasi buat saya.... murah jek..RM39.90 utk sebulan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....