Pengikut

Isnin, 6 Jun 2011

musim makan nasi minyak

citer basi?? amponn...takde masa laaa nak update...idea tidak mariiiiiiiiiii..... :D

29 Mei 2011.....bertempat di Bagan Datoh, Perak..... tahniah buat anak buah tersayang...dah beso dah anak buah maksu ekkk...lepas sorang, sorang kawen doh....dulu kecik2 jek lagii....jadi geng gadoh sumer ni kannn....maksu laa wajib MENANG!!! hahahaha.... sian korg kene buli...huhuhu.... ahhh itu ceta zaman budak2.... skang dah jadi suami orang dah pun....

akhirnya dapat gak maksu, paksu dan nenek (mak saya) hadir kt majlis korang walaupun di Perak belah pompuan.....
yg tgh2 tu kakak saya...mak pd anak buah yg kawen..... hahaha nampak mudo plakk ehh....apa rahsie kak?
ALhamdullilah dapat gak bawa mak tgk cucu nya kawen...
harap mak gembira....dapat jumpa org jauh ni
lama sgt2 tak berjumpa dgn dorang ni....dorang semua dah berhijrah ke Kelantan...kakak dh jadi org sana... raya pun tak dapat jumpa.....maklum laa masing2 ada keluarga kan...
fifi semakin kembang...huwaaaaaaaaaaaaaaa.......kata makan nasi minyak patpinggan kannn
serupa tak? anak ngan mak ke? adik ngan kakak ni ek?

anak-anak buah dan menantu-menantu buah...
ehh camne ekk? hahaha blasah je la kan...
maap laa u olss maksu tak dapat hadir utk kenduri di Kelantan...


2 ulasan:

ArELeEz berkata...

tang 'anak2 buah' tu paham la.. tang 'menantu2 buah' tu macam musykil sket. adeh3..

sweethOneY berkata...

hehee maksu sy pun mcm x caya sy dh nk kawen.. masa mmg kejap je berlalu kan kakk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....