Pengikut

Rabu, 18 Januari 2012

30 days Detox: day 2

hari pertama detox... proses pembersihan kolon telah berlaku.... muahahahaha.... sib baik tak tido dlm bilik air kan..... ngeh3....

hari kedua: kantoi sebab makan nasi jagung hayam kefci!...

malam2 gigih bakar balik lemak2 nasi jagung + ayam kefci!
25minit lencun baju..

hubby cakap:

"tu nak pukul nyamuk ke yang?"
(sebab ada kick boxing kann...uhhh)

sejak saya ambil clearstart 30 detox ni... perut tak rasa lapar pun... rasa kenyang.. takde laa meroyan sebok cari benda nak makan macam selalu... pastu masa buat keje kat opis langsung tak fikir pun tentang makanan... tak terbayang pun nak makan apa.... selalu petang2 bila sampai kat rumah saya meroyan kelapran tahap kebuluran.... Noww.... Alhamdullilah...





6 ulasan:

amaniammar berkata...

sis..

amik pe utk detox 30 days tu...
then 25mins JM tu beli kt mana?..

Nattasha Zainal berkata...

Lepas detox nie ambil Bios Life Slim lagi cepat turun berat.. have a SLIM day!

si tuan putri kiUt berkata...

amaniammar...

dear faiz amek clearstart 30 dari BIOS LIFE.. detox selama 30 hari... sebelum mulakan diet kene cuci2 kolon kita kt dlm badan ni.... mana yg tersumbatt pastu dh clear baru mula kan diet....

si tuan putri kiUt berkata...

kak tasya...
thanksss... insyaallahhh... ehehhehe

ibh berkata...

macam best ja..Sue pun dah statik jg..tak mo turun2 dah berat.. Rasanya kena detox jg kot. Produk detox ni bagus ka?. Faizah nanti kalau ok rojer sue ya..Bleh sue try juga..Heee

si tuan putri kiUt berkata...

hi sue,
tu laaa ni yang faiz buat detox pulak...hari ni dah masuk hari ke-4...kalau sue nak cuba nt inbox kat FB yer....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....