Pengikut

Ahad, 15 Januari 2012

Azam yang belum tercapai-capai

hai semua.... maaf dah 3 hari tak update! sebabnya hubby konker PC... uhukkkkkkkkkkkkks3.. hehe (*tipooo jer...*)

Tahun ni tanak cerita pasal azam... terutama azam K U R U S nih... takpe! saya tetap akan berusaha tapi bukan sebagai azam tahun 2012... semangat tetap ada Insyaallah *semangat! semangat! semangat!*

tahun lepas macam2 teknik tektik saya buat... namunn dah elok2 turun 7 kg... lepas puasa naik balik 7kg... sentappppppppppp tau... takpe semangat kawan2 masih ada... errrrrr....errrrr... perlu ke saya berkongsi perjalanan diet saya dalam ni lagi ek??... saya cuma takot korang dah nyampahhh baca entry diet2 saya yang hangat2 taik itik ni....

awal tahun 2011... berat menten 80-82kg.. kadang2 79kg...
sekarang?? haha... takmo komen :P

*kredit gambar einz2shape
bila laa saya bleh buat gambar macam ni?

korang teruja tak???....

saya?? huh lagiiiiiiiiiiii laa teruja...


2 ulasan:

rasp berkata...

u kuat disiplin sis...
i believe u can do it...
i nie sgggggttt kureng disiplinnya...

intan_blur berkata...

hhehehehe..gud luck beb..;)
displin yg kuat..pasti akn bjaya ;)
morning ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selamat Ulang Tahun Sayang....